LIGARI

TOTAL SALE W ZAKŁADCE WSZYSTKIE KURTKI PRZECENIONIE DO 199 ZŁ PROMOCJA OGRANICZONA !!!

Zwroty Wymiany Reklamacje

Kochamy wyzwania, a stworzenie artystycznych kreacji i przekonanie Was do noszenia ich każdego dnia zdecydowanie jest wyzwaniem.

Szanujcie prosimy swój i nasz czas, szanujcie nasza prace i serce, które wkładamy w to wszystko, abyście mogły czuć się wyjątkowo i niepowtarzalnie. Nie jesteśmy dla każdego i też tego nie oczekujemy, że każdemu przypadniemy do gustu

Jesteśmy dla Ciebie -jesteśmy dla Indywidualistek bo każda z nas jest inna.

Nie jesteś pewna co do rozmiaru, kroju czy koloru-pytaj -opowiemy na każde Twoje zapytanie

 

Kochamy i doceniamy świadome klientki 

Dbaj o środowisko -każdy zwrot to kolejny wyrzucony Foliopak 

 

WYMIANY/ Tutaj GWARANCJA Z NASZEJ STRONY JEDNEJ WYMIANY GRATIS 

 W celu dokonania wymiany produktu na inny rozmiar, kolor lub model, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem adresu e-mail wymiany@ligari.pl lub poprzez nasz profil na Messengerze pod adresem m.me/Ligari.pl.

Nasi specjaliści z przyjemnością udzielą Ci informacji na temat wymiany produktu i pomogą w doborze odpowiedniego rozmiaru, koloru lub modelu. Wymiana produktu odbywa się na zasadzie barteru, co oznacza, że wymieniany produkt powinien mieć taką samą wartość, jak produkt pierwotny.

Dbamy o satysfakcję naszych klientów, dlatego staramy się jak najlepiej doradzać i pomagać w procesie wymiany produktu. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, nasi specjaliści są gotowi do udzielenia profesjonalnej pomocy i doradztwa.

Serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu dokonania wymiany produktu na inny rozmiar, kolor lub model. Jesteśmy do Twojej dyspozycji i chętnie pomożemy w każdej sytuacji.

 

ZWROTY

PRZEMYŚLANE ZAKUPY TO POSZANOWANIE NASZEJ PRACY

Kochamy to co robimy i cieszymy się jak szanujemy się nawzajem Zapewniamy Państwa, że zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.), w naszym sklepie obowiązują zasady dotyczące zwrotów, które gwarantują pełne zadowolenie naszych klientów.

W przypadku, gdybyście chcieli dokonać zwrotu towaru, przypominamy, że Klient ma prawo do rozwiązania umowy na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Aby skorzystać z tego prawa i aby rozwiązanie było skuteczne, prosimy o przesłanie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy listem poleconym na adres wskazany do zwrotu, lub dołączenie go do paczki ze zwracanym produktem( Nie zapewniamy możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną). Do paczki należy dołączyć dowód zakupu, który znajduje się jako załącznik w e-mailu potwierdzającym przygotowanie paczki. Przykładowy formularz klikaj --> FORMULARZ 

Zwracany towar powinien być zapakowany w sposób, który zapewni brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu, a następnie odesłany do nas na adres:

HH GROUP LOGISTICO

29 LISTOPADA 34

99-300 KUTNO

W przypadku stwierdzenia zmniejszenia wartości zwracanego towaru wskutek działań Klienta Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą- zgodnie z art. 34. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z późn. zm.)

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru i z paczkomatów. Zwroty rozliczane są w ciągu ustawowych 14 dni od momentu otrzymania paczki przez magazyn.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na wszelkie pytania związane z procesem zwrotów. Dziękujemy za zaufanie i zapewniamy, że nasze procedury są zgodne z obowiązującą ustawą.

REKLAMACJE

Jako sklep stawiamy na wysoką jakość naszych produktów oraz kompleksową obsługę naszych klientów. Chcielibyśmy w tym miejscu przedstawić naszą politykę dotyczącą reklamacji.

W przypadku jakichkolwiek reklamacji związanych z produktami zakupionymi w naszym sklepie, jak również przebiegiem realizacji zamówienia, prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową. W niektórych przypadkach, aby móc dokładnie zrozumieć problem, możemy poprosić Państwa o przesłanie zdjęć produktów podlegających reklamacji.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. W ciągu tego czasu będziemy na bieżąco informować Państwa o postępach w rozpatrywaniu reklamacji i ostatecznym rozwiązaniu.

W przypadku jakichkolwiek braków w zgłoszeniu reklamacyjnym będziemy niezwłocznie informować Państwa o nich i przekażemy informacje, jak uzupełnić brakujące dane.

Prosimy o pamiętanie, że nie wszystkie uszkodzenia produktów są objęte reklamacją. Jako reklamacja uznawane są tylko uszkodzenia fabryczne. Nie podlegają reklamacji: naturalne zużywanie się odzieży, naturalny proces wychodzenia puchu, poluzowanie się przyszycia guzika, wystające nitki na szwie, które można samodzielnie obciąć aby produkt był gotowy do użytku, wystające nitki w innych miejscach, które można samodzielnie obciąć aby produkt był gotowy do użytku, części wymienne (zamki/suwaki, zatrzaski, guziki, ozdoby typu dżety, cekiny, kamyczki itp.), ślady użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem, wyrwane i uszkodzone ekspresy ,zamki błyskawiczne i zapięcia uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez konsumenta, przebarwienia odzieży lub obuwia przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce, wygoda odzieży czy też obuwia, przemakanie odzieży, obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny), rodzaj materiału, z którego produkt został wykonany.

Zgodnie z prawem, klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia towaru w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń klient powinien niezwłocznie skontaktować się z nami za pomocą wiadomości e-mail i przesłać dokumentację fotograficzną, abyśmy mogli rozpatrzyć reklamację.

Dziękujemy za wybór naszego sklepu i zapewniamy, że zawsze staramy się działać w oparciu o najwyższe standardy, aby zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę.

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony