PRODUKT TYGODNIA RABAT AŻ DO -50 %.    ŁAP OKAZJE -ILOŚĆ I CZAS  OGRANICZIONE

Zwroty Wymiany Reklamacje

WYMIANY  

 

Wymiany w sklepie Ligari.pl.

W celu otrzymania innego rozmiaru, koloru czy produktu należy skontaktować sie z nami na adres email wymiany@ligari.pl lub poprzez messenger  m.me/Ligari.pl

Z przyjemnością wymienimy produkt na inny rozmiar, kolor lub inny produkt. 

 

ZWROTY

 

Prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy, szanujmy swój czas! i pracę.

Postępuj tak jakbyś chciała aby Ciebie traktowano

My wkładamy w to całe serce nie namawiamy nikogo na siłę do zakupów 

 

Produkty z wyprzedaży,promocji bądź po rabacie- możliwa wymiana.

Nie odsyłajcie, bo macie taki sposób na życie  -po prostu

Nie Kupujcie 

Dla nas to duże koszty /strata / i praca przy rozpakowywaniu

 Pani  Malgosia z tego działu to istna ,,czarownica i potrafi czasami 

Rzucać ,,klątwami  

 

 

Zabawa w zakupy to koszt nie tylko dla nas, ale szkoda dla środowiska /nie wszystkie opakowania nadają się do recyklingu :( bądź fair w stosunku do siebie i nas. Zawsze możesz wymienić nietrafiony zakup

My się staramy postaraj się i Ty

Wahasz się ,nie jesteś pewna nie kupuj

Dziękujemy

 

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient ma prawo do rozwiązania umowy  na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listem poleconym na adres wskazany do zwrotu bądź dołączyć do paczki ze zwracanym produktem

  • Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. TOWARU NIE WOLNO UŻYTKOWAĆ.

Na przykład: konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien móc jej nosić.

 W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością.

Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.

Zwracany przez Klienta Towar należy zapiąć,złożyć, futro(w przypadku odpięcia)dopiąć- odsyłamy produkt dokładnie w takim samym stanie, jakim go otrzymaliśmy ze sklepu Ligari.pl. Następnie zapakować w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Towary niespełniające wszystkich powyższych warunków będą podstawą nieuwzględnienia zwrotu i będą odsyłane na koszt klienta.

 W celu rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:

  • uzupełnić ->  FORMULARZ

Do paczki proszę załączyć formularz + dowód zakupu (otrzymany w m@ilu)

 

ADRES DO ZWROTU 

HH GROUP  LOGISTICO

29 LISTOPADA 34

99-300 KUTNO 

     

 

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru i z paczkomatów.

Pieniądze zostają przekazane w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki z oświadczeniem w przypadku płatności za pobraniem na konto podane w formularzu zwrotu w przypadku przedpłaty na  konto, z którego dokonali Państwo wpłaty .
Gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na
rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego."].

  •  

REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem.
W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego-o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową. 

O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne. 

Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.

Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:

• naturalne zużywanie się odzieży;

• naturalny proces wychodzenia puchu

•wystające nitki na szwie, które można samodzielnie obciąć, aby produkt był gotowy do użytku,

• wystające nitki w innych miejscach, które można samodzielnie obciąć, aby produkt był gotowy do użytku,

• części wymienne (zamki/suwaki, zatrzaski,guziki itp)

  •  ślady użytkowania m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, odkształcenie materiału wskazujące na użytkowanie produktu.

• uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa,  oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;

• uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem;

• przebarwienia odzieży lub obuwia  przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce;

• wygoda odzieży czy też obuwia, przemakanie odzieży, obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).

Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru ( nie później niż do 24 h od otrzymania paczki ) dokonać jego sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń wnieść zastrzeżenia odnośnie dostarczonego towaru . Należy niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem poprzez wiadomość m@il i przesłać stosowną dokumentację fotograficzną pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają Sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium