
WYMIANY
Wymiany w sklepie Ligari.pl.
W celu otrzymania innego rozmiaru, koloru czy produktu należy skontaktować sie z nami na adres email wymiany@ligari.pl lub poprzez messenger m.me/Ligari.pl
Z przyjemnością wymienimy produkt na inny rozmiar, kolor lub inny produkt.
Wymiana odbywa się na zasadzie barteru.
ZWROTY
Prosimy o rozsądne i przemyślane zakupy, szanujmy swój czas! i pracę.
Postępuj tak jakbyś chciała aby Ciebie traktowano
My wkładamy w to całe serce nie namawiamy nikogo na siłę do zakupów
Pytaj przed zakupem chętnie pomożemy
Produkty z wyprzedaży,promocji bądź po rabacie- tutaj możliwa jest również wymiana.
Nie odsyłajcie, bo macie taki sposób na życie -po prostu Nie Kupujcie - zostawiajcie po sobie dobre wrażenie i zostańcie naszymi stałymi klientkami a na pewno Was miło zaskoczymy
Dla nas to duże koszty /strata / i praca przy rozpakowywaniu
Ciesz się życiem nie dokuczaj -nie zrzucaj na nas własnych problemów
Masz zły dzień spróbuj YOGE idź do kina uśmiechnij się
Zabawa w zakupy to koszt nie tylko dla nas, ale szkoda dla środowiska /nie wszystkie opakowania nadają się do recyklingu :( bądź fair w stosunku do siebie i nas. Zawsze możesz wymienić nietrafiony zakup
My się staramy postaraj się i Ty
Wahasz się ,nie jesteś pewna zawsze pytaj -Nie kupuj !!!
Nie jest to żadna złośliwość z naszej strony a jasne zasady
Kochamy to, co robimy i chcemy robić to, jak najdłużej z Wami klientkami
Nie chcemy natomiast pracować z osobami, które lekceważą to, co robimy i opisujemy
Dziękujemy :):)
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) klient ma prawo do rozwiązania umowy na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać listem poleconym na adres wskazany do zwrotu bądź dołączyć do paczki ze zwracanym produktem
- Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym. TOWARU NIE WOLNO UŻYTKOWAĆ.
Na przykład: konsument powinien jedynie przymierzać odzież, lecz nie powinien móc jej nosić.
W związku z tym w okresie na odstąpienie od umowy konsument powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je z należytą starannością.
Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą.
Zwracany przez Klienta Towar należy zapiąć,złożyć, futro(w przypadku odpięcia)dopiąć- odsyłamy produkt dokładnie w takim samym stanie, jakim go otrzymaliśmy ze sklepu Ligari.pl. Następnie zapakować w sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Towary niespełniające wszystkich powyższych warunków będą podstawą nieuwzględnienia zwrotu i będą odsyłane na koszt klienta.
W celu rozpatrzenia Państwa ZWROTU prosimy:
• uzupełnić -> FORMULARZ
Do paczki proszę załączyć formularz + dowód zakupu (otrzymany w m@ilu)
ADRES DO ZWROTU
HH GROUP LOGISTICO
29 LISTOPADA 34
99-300 KUTNO
Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa klient.
Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru i z paczkomatów.
Pieniądze zostają przekazane w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki z oświadczeniem w przypadku płatności za pobraniem na konto podane w formularzu zwrotu w przypadku przedpłaty na konto, z którego dokonali Państwo wpłaty .
Gdy płatność została dokonana przy użyciu karty płatniczej (zwrot na
rachunek karty użytej do płatności) [np. W przypadku wystąpienia
konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do
karty płatniczej Zamawiającego."].
REKLAMACJE
Wszelkie reklamacje dotyczące produktów zakupionych w naszym sklepie, jak również przebiegu realizacji Państwa zamówienia należy składać e-mailem.
W niektórych przypadkach możemy poprosić Państwa o przesłanie nam zdjęć produktów podlegających reklamacji.
Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego-o jej wynikach poinformujemy droga e-mailową.
O ewentualnych brakach w zgłoszeniu reklamacyjnym powiadomieni zostaną Państwo przez nas niezwłoczne.
Wraz z takim zawiadomieniem przesłana zostanie Państwu informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.
Zwracamy Państwu uwagę, że reklamacji nie podlegają następujące uszkodzenia produktów:
• naturalne zużywanie się odzieży;
• naturalny proces wychodzenia puchu
•wystające nitki na szwie, które można samodzielnie obciąć, aby produkt był gotowy do użytku,
• wystające nitki w innych miejscach, które można samodzielnie obciąć, aby produkt był gotowy do użytku,
• części wymienne (zamki/suwaki, zatrzaski,guziki itp)
- ślady użytkowania m.in. zabrudzenia, wyciągnięcia, odkształcenie materiału wskazujące na użytkowanie produktu.
• uszkodzenia mechaniczne (otarcie, rozerwanie, naderwanie bądź zadrapanie, oderwanie ozdób, zamka, gumy itp.) powstałe w trakcie użytkowania produktów przez Państwa, oraz uszkodzenia powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji;
• uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem;
• przebarwienia odzieży lub obuwia przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce;
• wygoda odzieży czy też obuwia, przemakanie odzieży, obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny).
Klient zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu towaru ( nie później niż do 24 h od otrzymania paczki ) dokonać jego sprawdzenia i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń wnieść zastrzeżenia odnośnie dostarczonego towaru . Należy niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem poprzez wiadomość m@il i przesłać stosowną dokumentację fotograficzną pod rygorem uznania, że później opisane nieprawidłowości nie obciążają Sklepu.