LIGARI

# SZYBKA WYSYŁKA DO 24H    #  BEZPIECZNE ZAKUPY I ZWROT DO 14 DNI    

Zwroty Wymiany Reklamacje

 

Kochamy i doceniamy świadome klientki   

 

WYMIANY

 W celu dokonania wymiany produktu na inny rozmiar, kolor lub model, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem adresu e-mail wymiany@ligari.pl lub poprzez nasz profil na Messengerze pod adresem m.me/Ligari.pl.

Nasi specjaliści z przyjemnością udzielą Ci informacji na temat wymiany produktu i pomogą w doborze odpowiedniego rozmiaru, koloru lub modelu. Wymiana produktu odbywa się na zasadzie barteru, co oznacza, że wymieniany produkt powinien mieć taką samą wartość, jak produkt pierwotny.

Dbamy o satysfakcję naszych klientów, dlatego staramy się jak najlepiej doradzać i pomagać w procesie wymiany produktu. Jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości, nasi specjaliści są gotowi do udzielenia profesjonalnej pomocy i doradztwa.

ZWROTY  

Odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów można w terminie 14 dni kalendarzowych od ich otrzymania (zasady opisane w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827)

Pobierz i wypełnij formularz odstąpienia od umowy, a następnie włóż go do przesyłki. Na odstąpienie masz 14 dni od momentu odebrania zamówienia. Do zwrotu dołącz dowód zakupu. Dobrze zabezpiecz produkty na czas transportu.( Nie zapewniamy możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną).

Ważne: Aby odstąpienie było skuteczne do zwracanego produktu musi być dołączony formularz oraz dowód zakupu, który znajduje się jako załącznik w e-mailu potwierdzającym przygotowanie paczki.

POBIERZ--> FORMULARZ 

ADRES DO ODESŁANIA PRZESYŁKI 

 HH GROUP LOGISTICO

29 LISTOPADA 34

99-300 KUTNO

Zwracany towar: • nie może nosić śladów użytkowania (zapach perfum, ślady od makijażu itp.) • nie może być noszony, • musi posiadać metki.W przypadku stwierdzenia zmniejszenia wartości zwracanego towaru wskutek działań Klienta Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą- zgodnie z art. 34. ust. 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014.827 z późn. zm.)Towary niespełniające wszystkich powyższych warunków będą odsyłane na koszt Klienta oraz będą podstawą nieuwzględnienia zwrotu.

Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Klient. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, oraz nie odbieramy paczek z punktów odbioru i z paczkomatów. Zwroty rozliczane są w ciągu ustawowych 14 dni od momentu otrzymania paczki przez magazyn.

REKLAMACJE

Jako sklep stawiamy na wysoką jakość naszych produktów oraz kompleksową obsługę naszych klientów.

W przypadku jakichkolwiek reklamacji związanych z produktami zakupionymi w naszym sklepie, jak również przebiegiem realizacji zamówienia, prosimy o składanie reklamacji drogą e-mailową. W niektórych przypadkach, aby móc dokładnie zrozumieć problem, możemy poprosić Państwa o przesłanie zdjęć produktów podlegających reklamacji.

Państwa reklamacja zostanie przez nas rozpatrzona w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego. W ciągu tego czasu będziemy na bieżąco informować Państwa o postępach w rozpatrywaniu reklamacji i ostatecznym rozwiązaniu.

W przypadku jakichkolwiek braków w zgłoszeniu reklamacyjnym będziemy niezwłocznie informować Państwa o nich i przekażemy informacje, jak uzupełnić brakujące dane.

Prosimy o pamiętanie, że nie wszystkie uszkodzenia produktów są objęte reklamacją. Jako reklamacja uznawane są tylko uszkodzenia fabryczne. Nie podlegają reklamacji: naturalne zużywanie się odzieży, naturalny proces wychodzenia puchu, poluzowanie się przyszycia guzika, wystające nitki na szwie, które można samodzielnie obciąć aby produkt był gotowy do użytku, wystające nitki w innych miejscach, które można samodzielnie obciąć aby produkt był gotowy do użytku, części wymienne (zamki/suwaki, zatrzaski, guziki, ozdoby typu dżety, cekiny, kamyczki itp.), ślady użytkowania, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia powstałe na skutek użytkowania odzieży niezgodnie z przeznaczeniem, wyrwane i uszkodzone ekspresy ,zamki błyskawiczne i zapięcia uszkodzone w wyniku nieprawidłowego użytkowania przez konsumenta, przebarwienia odzieży lub obuwia przez obuwie wykonane na naturalnie barwionej podszewce, wygoda odzieży czy też obuwia, naturalne zbijanie sie puchu/wypełnienia w płaszczach /kurtkach podczas użytkowania, przemakanie odzieży, obuwia (o ile w opisie nie jest napisane, iż towar jest wodoodporny), rodzaj materiału, z którego produkt został wykonany.

Zgodnie z prawem, klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia towaru w ciągu 24 godzin od otrzymania przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń klient powinien niezwłocznie skontaktować się z nami za pomocą wiadomości e-mail i przesłać dokumentację fotograficzną, abyśmy mogli rozpatrzyć reklamację.

Dziękujemy za wybór naszego sklepu i zapewniamy, że zawsze staramy się działać w oparciu o najwyższe standardy, aby zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium