LIGARI
Koszt i czas dostawy

 

 

W Ligari dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były realizowane szybko i sprawnie. Standardowy czas przygotowania paczki do wysyłki wynosi maksymalnie 12 godzin od momentu złożenia zamówienia.


Opcje dostawy i koszty:

  • Paczkomat InPost – 19,99 zł
    Przewidywany czas dostawy: do 24 godzin od momentu nadania.

  • DPD Automaty Paczkowe i Punkty Odbioru – 19,99 zł
    Przewidywany czas dostawy: do 24 godzin od momentu nadania.

  • Kurier DPD – 23,99 zł
    Przewidywany czas dostawy: do 24 godzin od momentu nadania.

  • Kurier InPost – 23,99 zł
    Przewidywany czas dostawy: do 24 godzin od momentu nadania.

  • Kurier za pobraniem (InPost) – 29,99 zł
    Przewidywany czas dostawy: do 24 godzin od momentu nadania.


Informacje dodatkowe:

  • Wszystkie promocje i rabaty w sklepie Ligari łączą się z kosztami dostawy zgodnie z aktualnym cennikiem.
  • W przypadku szczególnych warunków dostawy (np. dni wolnych od pracy) czas realizacji może ulec zmianie, o czym poinformujemy na stronie lub mailowo.

Dziękujemy za wybór Ligari.pl  – zapewniamy szybką i niezawodną dostawę Twoich zamówień!

 

Regulamin dotyczący przesyłek za pobraniem

  1. Postanowienia ogólne 1.1 Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z opcji dostawy za pobraniem w sklepie internetowym Ligari.pl. 1.2 Klient decydujący się na wybór przesyłki za pobraniem zobowiązuje się do odbioru przesyłki i uiszczenia należności w momencie jej doręczenia. Akceptacja niniejszego regulaminu jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na wszystkie jego postanowienia i zobowiązaniem się do ich przestrzegania.

  2. Obowiązki klienta 2.1 Klient ma obowiązek zapewnić odbiór przesyłki pod wskazanym adresem w czasie określonym przez przewoźnika. 2.2 W przypadku braku odbioru przesyłki za pobraniem, przesyłka zostanie zwrócona do magazynu sklepu.

  3. Konsekwencje nieodebrania przesyłki 3.1 Zgodnie z art. 535 Kodeksu cywilnego, zawarcie umowy kupna-sprzedaży zobowiązuje klienta do uiszczenia ceny i odbioru towaru. Nieodebranie przesyłki za pobraniem może być uznane za naruszenie umowy przez klienta. 3.2 W przypadku nieodebrania przesyłki, sklep internetowy może dochodzić od klienta: a) kosztów przesyłki zwrotnej do sklepu, b) kosztów ponownej wysyłki przesyłki (jeśli klient zażyczy sobie ponownej wysyłki), c) odszkodowania za straty wynikające z nieodebrania przesyłki.

  4. Koszty magazynowania 4.1 W przypadku zwrotu nieodebranej przesyłki do magazynu sklepu, naliczane będą koszty magazynowania w wysokości 5 zł za każdy dzień przechowywania, poczynając od dnia zwrotu przesyłki. 4.2 Maksymalny okres magazynowania wynosi 30 dni. Po tym okresie sklep zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy oraz dalszego dysponowania towarem.

  5. Płatność za koszty zwrotu i magazynowania 5.1 Klient zobowiązany jest do pokrycia kosztów zwrotu oraz magazynowania nieodebranej przesyłki w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania do zapłaty. 5.2 W przypadku braku zapłaty w wyznaczonym terminie, sprawa może zostać skierowana na drogę prawną.

  6. Ponowna wysyłka przesyłki 6.1 Klient może zażyczyć sobie ponownej wysyłki nieodebranej przesyłki po uprzednim uregulowaniu należności za: a) pierwotny koszt przesyłki, b) koszt przesyłki zwrotnej, c) koszty magazynowania.

  7. Reklamacje i kontakt 7.1 Wszelkie pytania, wątpliwości lub reklamacje dotyczące przesyłek za pobraniem można zgłaszać wyłącznie drogą e-mailową na adres: kontakt@ligari.pl. 7.2 Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni roboczych od dnia ich wpływu. Sklep kategorycznie opiera się na statusie przesyłki dostarczonym przez firmę kurierską jako podstawowym dowodzie w sprawach reklamacyjnych. Powody nieodebrania przesyłki są dokumentowane i mogą zostać wykorzystane w procesach sądowych przeciwko klientowi w celu dochodzenia roszczeń. Ponadto, wszelkie zaległości wynikające z nieodebrania przesyłek za pobraniem są zgłaszane do Krajowego Rejestru Długów (KRD), co może wpłynąć na zdolność kredytową i wiarygodność finansową klienta.

  8. Postanowienia końcowe 8.1 Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu i wchodzą w życie w momencie ich opublikowania. 8.2 W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium